czwartek, 21 marca 2013

Aktualizacja włosów i zbiorowisko - 6 produktów Babydream.

W końcu podcięłam włosy - decyzja podjęta w ciągu minuty, wszystko dzięki Siostrze:) Mimo wielu wątpliwości jestem baaardzo zadowolona.

(wysuszone na szczotce)







Po podwinięciu szczotką jonizującą:



... i kilka dni wcześniej(puch po proteinowej odżywce):



Zbiorowisko



Kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic z wyciągiem z aloesu


Jest gęsty, pachnie nieciekawie, niezbyt wydajny. Bardzo dobrze zmywa oleje - jednokrotne mycie wystarczy, żeby osiągnąć taki efekt, jak lubię. 
Po zmyciu oleju sezamowego, użyciu odżywki Garnier olejek z Awokado i masło Karite (która leżała w koszyku po kilku kiepskich doświadczeniach) i płukance z kwiatu lipy włosy były gładkie, lśniące i dociążone. 
Zawiera delikatne substancje myjące oraz wyciąg z aloesu.
Skład i cena (ok. 8 zł za 300 ml) przyjemne, na pewno warto wypróbować:)

Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Beatine, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Acrylates Copolymer, Parfum, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Cocoyl, Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Styrene/Acrylates Copolymer, Glyceryl Caprylate, Sodium Hydroxide, Citric Acid


Balsam do kąpieli dla mam

Klasyk. Zmiękcza i nawilża włosy, dobrze myje i jest delikatny dla skóry głowy. 
Dobrze się pieni, nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Ulubieniec kręconowłosej Siostry.
W składzie oleje, proteiny i delikatne myjadła:) Reszta to substancje wpływające na konsystencję kosmetyku, antystatyki, nawilżacze, regulatory pH i witamina E w roli konserwantu.
ok 10 zł za 500 ml.

Skład starej wersji:

Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitol, Cocamidpropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate,Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Parfum, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Whey Protein, Lactose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl - 10 Laurate, Polyglyceryl - 2 - Laurate, Glyceryl Caprate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citric Acid

Nowej nie posiadam, ale skład chyba się nie zmienił :)


Szampon do włosów Babydream

Zna go chyba każdy - dobrze myje, jest delikatny, nie podrażnia.
Zawiera wyciąg z kiełków pszenicy i kwiatów rumianku, substancje myjące, nawilżające, pianotwórcze, zagęszczające.
ok. 4 zł za 250 ml.

Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum


Olejek dla dzieci Babydream

Delikatna, nawilżająca kompozycja olejów i wyciągów, która sprawdza się w olejowaniu i nabłyszczaniu włosów, zabezpieczaniu końcówek, OCM i pielęgnacji skóry.

Zawiera (zgodnie z kolejnością w składzie) olej słonecznikowy, ze słodkich migdałów, z nasion jojoby, wyciąg z kwiatów rumianku i nagietka oraz glicerydy oleju palmowego. Witamina E oraz nawilżacze:)
ok. 7 zł za 250 ml.

Skład:


Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinesis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum




Olejek dla mam Babydream

Uwielbiam ten olejek - cudownie nawilża i zmiękcza włosy, nadaje się też do zabezpieczania końcówek i nabłyszczania. Jest olejowym pewniakiem.

Zawiera kolejno : olej sojowy, ze słodkich migdałów, z nasion słonecznika, z nasion jojoby, z orzechów makadamia, witaminę E i zapach. Krótki i konkretny skład:)
10-13 zł za 250 ml.

Skład:


Glycine Soja (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Terniofolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum


Krem chroniący przed zimnem i wiatrem Babydream

Zawiera wyciąg z awokado i pantenol. Bardzo nawilża, nieźle się wchłania i sprawdza się w trudnych warunkach - bieganie na mrozie:) Czasem smaruję nim dłonie przed snem - jest zbyt tłusty by robić to w ciągu dnia.
ok 5 zł za 75 ml.

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Trigliceride, Helianthus Annuus, Cetearyl Isononanoate, Sorbitan Oleate, Glycerin, Persea Gratissima, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceril - 3 Polyricinoleate, Parfum, Panthenol, Chamomilla Recutita, Basabolol, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phytic Acid

26 komentarzy:

  1. Mam kilka produktów z Babydream ale używam ich w różnych celach, i do włosów, i do ciała, a także do czyszczenia pędzli :) Poluję też na tą serię dla mam. Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś oTAGowana. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Babydream ♥ uwielbiam te kosmetyki do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą serię, a włosy masz piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BabyDream, powinno się zwać Marzeniem Włosomaniaczki ;)

    szampon i balsamu do kąpieli używam do mycia włosków, olejku do mieszanki ocm i do olejowania, a dziś zakupiłam ten kremik (promocja w Rossmanie:) i moje rączki juz kochają, muszę mieć bardzo suche dłonie, bo krem wchłania się bardzo szybko, ale efekt: mięciutkie, delikatne i nawilżone dłonie*.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przecudowne włosy! Wspaniałe!!!
    Produkty BabyDream fur Mama uwielbiam. Wersja dla dzieci jakoś średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) BD fur mama mocniej nawilżają, faktycznie po serii dla dzieci włosy są bardziej... tępe. Ale płynem do kąpieli z aloesem jestem zachwycona:)

      Usuń
  8. Przepiękne masz włosy! Używałam tylko szamponu ale nie polubiliśmy się. Mam zamiar wypróbować Balsam do kąpieli i olejek dla mam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Balsam polecam gorąco, świetnie nawilża i nie obciąża kręciołków:))

      Usuń
  9. Śliczne włosy, takie anielskie <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bije pokłony Twoje włosy są booskie!! ja jutro idę na podcięcie końcówek czas najwyższy:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiekne wlosy i taki wlasnie anielski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbowac tego olejku dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już od paru miesięcy poluję na BDFM, ale nie ma go ani w moim mieście, szukałam też w Zakopanem i w paru Rossmanach w Krakowie. Albo źle szukam, albo go nie ma. Doradz mi gdzie, w którym miejscu dokładnie można go znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz go w Rossmannie, w dziale dziecięcym lub na półkach z płynami do kąpieli. Cała seria jest w biało-fioletowych opakowaniach, ale często stoją tylko pojedyncze sztuki i nieszczególnie rzucają się w oczy. :)

      Usuń
    2. Ok, poszukam :) Mam jeszcze do Ciebie kilka pytań, ale masz je tam zadane w mojej odpowiedzi na moim blogu :>

      Usuń
  15. Ten kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic z wyciągiem z aloesu faktycznie trochę cuchnie ale dobrze mi się nim myło włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam przedwczoraj olejek Babydream fur mama, mała uwaga - zauważyłam na większości etykiet zmieniony skład (nie wiem czy na gorsze, bo niestety nie znam się na tym;/ w każdym razie jest o połowę dłuższy) ale wyszperałam opakowanie o tym prostym składzie i póki co to czekam na pozytywne rezultaty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jutro wybiorę się do Rossmanna i to sprawdzę. Mam nadzieję, że nie wpakowali tam nic nieciekawego... dziękuję ze informację!:)

      Usuń
  17. Jakiś czas temu, chcąc spróbować bardziej delikatnego oczyszczania skóry głowy, zaopatrzyłam się w szampon dla dzieci Babydream. Jednak po umyciu nim głowy wystąpiło swędzenie oraz łupież, dla porównania dodam, że szamponem dla dzieci Hipp mogę myć głowę bez problemu. Co w szamponie Babydream mogło źle wpłynąć na skórę mojej głowy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może chodzi o proporcje składników myjących lub to w jakim towarzystwie się znajdują. Nie raz dziewczyny narzekały na nieciekawe reakcje skóry po szamponie Babydream. W nim skład zaczyna się od trzech detergentów mogących podrażniać wrażliwą skórę, natomiast Hipp zaczyna się od substancji nawilżającej i pielęgnującej skórę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...