wtorek, 16 kwietnia 2013

Garnier Awokado i Karite - od rozczarowania do miłości, czyli odżywka niezawodna

Znana wśród włosomaniaczek już od dawna, słyszała o niej chyba każda z nas:)



Cena : 7-8zł/200ml

Pierwsze doświadczenia skutecznie mnie zniechęciły do jej używania, odstawiłam, schowałam, zapomniałam. Włosy były po niej sztywne i nieco szorstkie.

Sięgnęłam po nią ponownie dwa tygodnie temu, realizując swój denkowy plan (jedna zużyta odżywka = jedna odżywka z uzbieranych, nietkniętych zapasów) i się zachwyciłam.
Na pewno do niej wrócę - błyszczące, gładkie włosy i piękna objętość to coś, co lubię najbardziej:)
Nie wiem dlaczego podczas pierwszych prób włosy się zbuntowały, być może jest to kwestia zmiany kranówki.

Efekt:




Skład:

Aqua
Cetearyl Alcohol (niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emolient tłusty, często komedogenny;tworzy film, który zatrzymuje wilgoć; zmiękcza i wygładza włosy)
Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil (olej palmowy,emolient)
Behentrimonium Chloride (substancja aktywnie myjąca, dobrze się wchłania i wygładza nadając włosom miękkość i sprężystość, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się włosów)
Cl 15985/Yellow 6 (barwnik)
Cl 19140/Yellow 5 (bawnik)
Stearamidopropyl Dimethylamine (składnik pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą, zastępuje silikon)
Chlorhexidine Dihydrochloride (konserwant, środek bakteriobójczy i bakteriostatyczny)
Persea Gratissima Oil/Avocado Oil (olej z awokado, absorbuje promieniowanie UV, nawilża)
Citric Acid (kwas cytrynowy, regulator pH, rozpuszcza się w wodzie)
Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter (masło Shea/Karite, nawilża i zmiękcza włosy)
Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych, potencjalny alergen)
Glycerin (gliceryna, humektant, działanie nawilżające)
Parfum (zapach)

Prosty i ładny skład bez silikonów i alkoholu.

Świetnie nadaje się do łączenia z innymi odżywkami (dodaję jej do tych, które trudno mi zdenkować ze względu na kiepske działanie oraz do odżywek zawierających w składzie alkohol), jako dodatek do domowych masek oraz do stworzenia odżywki w spray'u.
Daje naprawdę fajny efekt nałożona na chwilę jak również pod kompres, pozostawiona na dłużej.

Dla poszukujących zamiennika odżywki bez spłukiwania Naturia (o ile się nie mylę każda z nich zawiera alkohol, który wysusza włosy, a na pewno wersja Miód i Cytryna oraz Pokrzywa i Zielona Herbata) rozwiązaniem może być takie wykorzystanie odżywki Garnier.
Jest również zgodna z zasadami CG - żadnej kręconowłosej nie powinna wysuszyć.

Wypróbowałyście już którąś odżywkę Garniera z nowej serii?
Dzisiaj popatrzyłam na ich składy, żaden mnie nie skusił..

13 komentarzy:

  1. U mnie robi za pierwsze O w OMO, poza tym myślę że wypróbuję ją jako odzywkę b/s. jest to bardzo dobry kosmetyk w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na nią czaiłam, ale nie wiem sama czy kupić, gdyż nie narzekam na brak odżywek i masek:) Może jak coś wykorzystam to w ramach zakupów kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też na początku się nie sprawdzała, teraz jest jedną z moich ulubionych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kiedyś, zdenkowałam, ale nie byłam zadowolona.
    Wtedy jeszcze oczekiwałam od odżywek zbyt wiele i nie potrafiłam ich stosować.
    Na pewno dam jej jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele dobrego czytałam na temat tego produktu muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedziałaś na moje niezadane pytanie, bo ja właśnie poszukuję zamienniczki naturii- obwiniam ją o puch. Poza tym też używałam kiedyś tej odżywki i uzyskałam takie same efekty, po czym odżywka się skończyła. Ale może dam jej drugą szansę, skoro i u Ciebie to poskutkowało.
    No i , jak zawsze, zachwycam się włosami. Ten blask, ta gładkość, ta widoczna zdrowa kondycja..

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska, a działanie bardzo dobre :) Ja używałam cały czas Kallosa Latte, ale włosy zaczęły oklapywać, a po AiK'u są nawilżone, sprężyste wręcz, a nie przypłaszczone!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poleciłas mi ją i teraz się z nią nie rozstaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie zdała egzaminu przez oleje nasycone w składzie, a szkoda, bo wiązałam z nią spore nadzieje. Miałam po niej włosy zbyt miękkie, lekkie i nieco obciążone, choć były bardzo gładziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już ją mam :d i myję nią włosy, cudoownie pachnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ją lubię, ale też przekonałam się do niej po czasie :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...