poniedziałek, 27 maja 2013

Miesiąc z Khadi




Podczas walki z kwietniowo-majowym przesuszeniem porzuciłam olejowanie skóry głowy połączone z wcieraniem wody brzozowej Isany (więcej tutaj) oraz stosowanie Jantaru i Seboravitu - zgodnie z planem miałam ten drugi skończyć dobry tydzień temu i wstawić recenzję, jednak po prostu odpuściłam skupiając się na nawilżeniu końców.

W międzyczasie wyrównałam kolor włosów farbą L'Ooreal Excellence 10.21 (mieszanka Garnierów daje piękny odcień na długości, którą wcześniej farbowałam wspomnianym L'Orelaem, niesety na moich naturalkach daje złoto-rudy efekt) i pokryłam odrosty, dlatego zaczynam od nowa.


Będę wcierać olejek w skórę głowy co drugi dzień na całą noc lub na parę godzin z alkoholowym wspomaganiem.
Mam nadzieję, że moja odlewka wystarczy na ok. 15 użyć:)

Odrost podczas pierwszego zastosowania olejku : 1 cm.


20 komentarzy:

  1. Ja na pewno zacznę biegać od czerwca. Rok temu zaczynałam już w marcu...
    Mam nadzieję, że kuracja pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą na pewno się mnie nie wyciągnie na bieganie :D.
      Nie miałam czasu do tej pory, więc niestety muszę zacząć od tego miesiąca.

      Usuń
  2. U mnie sport jest na chwilę obecną na ostatnim miejscu... sesja znów zaskoczyła studentów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię regularne treningi na spalanie i wytrzymałość już od 3 miesięcy, co drugi dzień :) Bieganie niestety odpada, bo strasznie obciąża mi stawy ;/ Rowerów nie lubię, ale za to planuję w tym roku kupić rolki, bo uwieeelbiam na nich jeździć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie dokładniej są to treningi? Jak z dietą?
      Planuję wprowadzenie tego typu treningów już od dawna, ale nadal nie znalazłam niczego dla siebie, strasznie mnie nudzą:D
      Kiedyś rolki były moją miłością, ale po zeszłorocznej glebie na betonie (podczas pierwszego rolkowania od kilku ładnych lat) się na nie obraziłam:D

      Usuń
    2. u mnie też tak pewnie będzie, dlatego z rolkami zakupię wszystkie możliwe ochraniacze hehehe ;)A treningi robię z Ewką Chodakowską, pewnie słyszałaś :) Nie są monotonne, a efekty są ekstra :)

      Usuń
    3. :D
      Zrobiłam większość jej propozycji, próbowałam też z Mel B, Jillian, Insanity... to wszystko jest tak strasznie nudne:D Jak się zmobilizuję to chyba wykupię karnet na siłownię, żeby tam robić sobie ogólnorozwojówkę.

      Usuń
    4. Ale podziwiam wytrwałość!;)

      Usuń
    5. no ja często zmieniam treningi Ewki, więc się nie nudzę :) A co do diety, to niestety słodycze są na porządku dziennym hehe ale dzięki treningom nie przybywa mi kilogramów ;)

      Usuń
  4. uwielbiam długie wycieczki rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biegam, biegam - czasem przemycam u siebie jakiś wpis o bieganiu. Motywują mnie imprezy typu Orlen Marathon czy Biegnij Warszawo. Mój najbliższy bieg to She Runs The Night NIKE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę! Byłam już bliska wniesienia opłaty startowej, ale niestety nie mam się gdzie przenocować. Relacja będzie?:)

      Usuń
  6. u mnie Khadi znacznie przyspieszał wzrost i powodował wysyp baby hair :) ale strasznie przeszkadzał mi jego zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś stwierdziłam, że zamiast oleju rycynowego zacznę wcierać Amlę. ciekawe, czy przyspieszy porost :)

    OdpowiedzUsuń
  8. regularnie sportu nie uprawiam, ale tęsknię za czasami szkolnymi i za w-f-em - znacznie lepiej się wtedy czułam, teraz nawet schylić się nie mogę :( ale rower w jak się robi ciepło obowiązkowo :)

    Otagowałam Cię, tym razem do Liebster Blog Award: dzoanaratujewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o tym olejku, ale jego cena skutecznie mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh, a ze mnie typowy domator :) I chyba nic tego nie zmieni.

    A co do olejku Khadi- jestem bardzo ciekawa efektów, bo sama planuję rozpoczęcie kuracji nim.

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy identyczne buty na rower :DD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...