sobota, 29 czerwca 2013

"Co z czym? - połączenia kosmetyczne" - nowa seria

Jak już nie raz wspomniałam, uwielbiam łączyć działanie kosmetyków, które uzupeniają się nawzajem.

Każde mycie to minimum dwie odżywki/maski, często jest ich więcej - bywa, że włosy są po nich piękne, innym razem kombinowanie kończy się porażką.
Postanowiłam każde zestawienie przedstawiać w krótkim poście razem z uzyskanym efektem.
Nigdzie nie znalazłam tego typu informacji, być może ktoś znajdzie tu swój zestaw idealny lub po prostu zmotywuje się, by spróbować:)

Wszystkie zestawy (linki z krótkim opisem) znajdziecie w nowej zakładce.

4 komentarze:

  1. Super! Na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny pomysł :) Tobie na pewno ułatwi pracę z kosmetykami a innym da masę pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na Twoje kombinacje:)
    Kto wie, może i mi się kiedyś to przyda i rozwiąże sprawę mojego puchu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...