czwartek, 4 lipca 2013

Co z czym? - zestaw 2 + zdjęcia w naturalnym świetle

Nieplanowana płukanka z Gencjany, w dodatku podwójna. 
Odcień, który powstał po wypłukaniu farby L'oreal Excellence 10.21 trochę mnie już zmęczył, dlatego postanowiłam użyć Gencjany pomimo jej wysuszającego działania.
Kolejne farbowanie już niedługo, ale dla dobra końcówek znowu ten sam odcień tylko na odrosty. Odpoczynek się należy.

Może któraś z Was próbowała używać Gencjany inaczej niż w formie płukanki, np. wmieszaną w odżywkę lub szampon?


1. Olej kokosowy Vatika na całą długość na 4 godziny.
2. Mycie szamponem lawendowym Johnson's Baby, trzymanie na włosach ok. 5 minut. 
3. Maska Cosmo-Extra z nawilżającą odżywką Isana (proporcje 2:1, łącznie łyżka stołowa) na dolną połowę długości, 45 minut. Uwielbiam zapach tego połączenia!
4. Odżywka Nivea Long Repair na dolną połowę długości, 10 minut.
5. Płukanka z Gencjany.
6. Odżywka Garnier Fructis Oleo Repair na dolną połowę długości, 10 minut.
7. Płukanka z Gencjany.*

*Powtórka, ponieważ po pojedynczej płukance efekt jest znikomy.


Efekt:


Pomimo sporej dawki Gencjany końce nie są bardziej szorstkie niż zwykle. Ich nawilżenie, gładkość i elastyczność autentycznie mnie zaskoczyły, spodziewałam się siana.
Kolor w końcu jest chłodniejszy, cel osiągnięty.
Zestaw bardzo przyjemny, na pewno go powtórzę:)

Tak było wieczorem:



... a tak dziś rano, po nocnym koczku. 
Zrobił z końców powykrzywiane siano.

Niestety mieszkanie jest tak położone, że zrobienie zdjęcia przy oknie w pełnym słońcu jest niemożliwe.
Promienie wpadają po skosie (co wykorzystuję robiąc zdjęcia kosmetyków), wszelkie próby kończyły się porażką, dlatego wstawiam cokolwiek.
 Pomimo naturalnego światła kolor włosów jest inny niż w rzeczywistości - końcówki nie są ani tak białe ani o tyle jaśniejsze od reszty długości, natomiast góra nie jest tak żółto-złota.














15 komentarzy:

  1. Po tym koczku wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      Masz po nim cudne fale :)

      Usuń
    2. ja również się zgadzam ;) zresztą.. masz cudowne włosy ogólnie :D

      Usuń
  2. Cudne po koczku, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci gęstości włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, romantyczne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukradnę Ci te włosy! Podobają mi się szczególnie na 4 zdjęciu, takie zadbane i błyszczące :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają ;p Zazdroszczę ci tego kolorku

    OdpowiedzUsuń
  7. inspirujesz mnie, pewnie w ten weekend zaszaleje i ja z moim włosami

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój kolor jest obłędny - gdybym miała być blondynką pewnie wylądowałby na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włoski, piękny kolor, moja wymarzona długość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez jestem blondynką, no i też mam ten problem - po koczku moje końcówki to koooszmar, wykrzywione siano, po warkoczu już nie, hm.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy to najpiękniejszy blond w całej blogosferze ;-)


    C-Style by C-thru
    www.c-style.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...