poniedziałek, 21 października 2013

Odżywki Isana Hair Professional i inne promocje w Rossmannie

Szybki i nieco spóźniony post, bo poniższe promocje kończą się 24-25.10.
Może komuś uda się jeszcze coś dorwać? :)

Odżywki Isany nie zawierają silikonów ani wysuszającego alkoholu.

Cena w promocji : 6zł / cena regularna: 10zł

Isana Hair Professional Oil Care Spulung

Zawiera kolejno : glicerynę, hydrolizowane proteiny pszenicy, olej arganowy, pantenol, witaminę B3
oraz jedną substancję oblepiającą : Quaternium-87.
Wszystko to w towarzystwie bazowego emolientu, czyli alkoholu cetearylowego.

Nadaje się do emulgowania oleju, pierwszego O w OMO, delikatnego mycia włosów oraz zmiękczania.
Jest to prosta bezsilikonowa odżywka, dlatego jej działanie na włosy jest stosunkowo delikatne, a efekt jaki daje zależy od typu włosa - moje przyzwoicie wygładza i nie powoduje strączkowania.
Może nieco obciążyć, jeśli nałoży się jej zbyt dużo.
Jest wydajna.



Isana Hair Professional Locken Spulung

Zawiera kolejno : glicerynę, pantenol, hydrolizowane proteiny pszenicy, witaminę B3
oraz oblepiacz : Quaternium-83.
Skład ogółem nieco dłuższy, proporcje składników w porównaniu do wersji Oil Care zmienione.

Nadaje się do emulgowania olejupierwszego O w OMOdelikatnego mycia włosów oraz zmiękczania.
Była moją pierwszą i zakochałam się w niej od razu - skład jest dobrany tak, że pomimo zawartości protein i humektantów nie puszy włosów, ale pięknie wygładza i nabłyszcza.
Bardzo dobrze sprawdza się na kręconych włosach, nie rozluźnia skrętu i nie obciąża.
Jest wydajna.



Odżywki Nivea

M.in. popularna Nivea Long Repair, która zebrała masę pozytywnych opinii.
Moją, razem z analizą składu, znajdziecie tutaj.

Cena w promocji: 7zł / cena regularna: 10zł


Odżywki Timotei

Chętnie przygarnęłabym którąś z tych odżywek, warto spróbować.
Recenzja i analiza składu wersji "Intensywna Odbudowa" tutaj.
Cena w promocji : 6zł / cena regularna: 7zł


Olejek Babydream fur Mama

Ulubiony w pielęgnacji ciała, jeden z najmocniej nawilżających w pielęgnacji włosów.
Króciutka recenzja tutaj, dłuższą mam nadzieję wyprodukować w najbliższych dniach. :)

Cena w promocji : 10zł / cena regularna: 12zł

Olejki Alterra

Brzoza i pomarańcza 
Cena w promocji : 19zł / cena regularna: 23zł

Oliwka i limonka
Cena w promocji : 14zł / cena regularna: 18zł


Skusiłyście się na coś?:)

10 komentarzy:

  1. Chętnie bym kupiła tą odżywkę wersję z arganowym olejkiem, była bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale produkty isany jakoś mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z Isany mnie jakoś nie kuszą :) za to reszta bardzo, ale mam zapas odżywek i zrobiłam sobie bana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam szlaban na zakupy kosmetyczne... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie na tej promocji kupiłam odżywkę Nivea, i się zakochałam od pierwszego użycia :) Może jeszcze wpadnę po tą pierwszą Isane?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze na pewno kiedyś przygarnę i przetestuję.
    Póki co ban, który nie skończy się w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam olejki, ale żadnej odzywki, bo albo gliceryna, albo jeszcze nie bylo okazji

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się przyjrzeć z bliska rossmannowskim nowościom:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...