wtorek, 8 lipca 2014

Aktualizacja włosów - wizyta u fryzjera po rocznej przerwie

Ostatnia aktualizacja tutaj. (styczniowa)

Jak zwykle wizyta u fryzjera nie była zaplanowana i dokładnie przemyślana. :)
Od dawna zastanawiałam się nad pigmentacją i nadaniem włosom ciemniejszego odcienia, niedawno doszłam do wniosku, że trzeba podciąć plączące się końce. Dodatkowo męczyłam się ze źle ukształtowaną i zbyt długą grzywką.

Farbowanie:

W końcu dojrzałam do decyzji o zrezygnowaniu z domowego farbowania.
Długość bardzo ucierpiała przez nakładanie na nią farby z takim samym oksydantem, jak na odrosty.
Nawet te zwyczajowe "tylko 5 minut" zaowocowało niemal białymi końcami, które zupełnie nie mają ochoty łapać koloru tak, jak powinny.
Tego problemu nie mają dziewczyny, którym ciepły blond pasuje, a pofarbowanie samych odrostów jest wystarczające.

Zaufałam Adzie (prawdziwy talent!) i pozwoliłam jej działać.
Od góry postanowiła położyć mieszankę farb z poziomu 8,9 i 10, natomiast długość dwukrotnie zapieniła - końce zupełnie nie chciały złapać koloru, ale Ada wzięła to pod uwagę podczas planowania koloryzacji i efekt końcowy jest piękny.

Byłam tak przejęta, że zapomniałam zapytać jaką farbę mam na głowie. :)

Cięcie:

Końce plątały się na potęgę, dlatego zgodziłam się na ścięcie 3 centymetrów (chociaż mam wrażenie, że poszło trochę więcej:)).
Cięcie wstępne nożyczkami, następnie maszynką. Kształt U.
Włosy zostały wysuszone na szczotce i wyprostowane w celu naniesienia niewielkich poprawek.
Grzywka podcięta dokładnie tak, jak chciałam - jest teraz lżejsza, wielowarstwowa
(degażówki), idealnej długości.
Dobrze wygląda przy związanych włosach.

Po domowym myciu włosy bardzo fajnie się układają i kręcą same z siebie.




Ada otwiera swój salon w Gdańsku już niedługo - na pewno podam wszystkie informacje.
Warto!

28 komentarzy:

  1. Kochana czy możesz dodac post o dbanie o włoski w takie upały jak teraz? prosze,prosze,prosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod kątem zabezpieczania przed przesuszeniem czy raczej utrzymywania ich w przyzwoitym stanie wizualnym pomimo tropików na zewnątrz? :)

      Usuń
    2. Utrzymanie ich w przyzwoitym stanie pomimo tropików :) najbardziej mi zalezy na tym czy nawilżasz je czy rezygnujesz i stosujesz pielęgnacje bogatą w emolienty ;) jakbys mogła zrobic taki post byłabym wdzięczna :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Ale super! Nie poznałabym Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie długie i zdrowe włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne *.* Twoje wlosy sa idealne, tylko kolor mi sie nie podoba, ale to oczywiscie kwestia gustow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Kolor jest przedziwny - przy głowie bardzo chłodny i ciemniejszy, na końcach ciepły złoty ze względu na minimalną ilość pigmentu... Dobierałyśmy odcienie pod kątem wypłukiwania i tego, jak złapią. Niestety nie mogłam zrobić całej pigmentacji od razu, bo skończyłabym z glonem. :)
      Jak to blondy - cały czas się zmieniają, zobaczymy co z tego wyjdzie. :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają takie wyprostowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznałam, że to Twoje włosy, bardzo ładny kolorek wyszedł :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow cudowne :))
    ja też wybieram się do fryzjera za jakies 2 tygodnie czy mogłabyś napisać co to jest ,,zapienienie na długości'' i w związku z jakimi farbami (marka itp) jest mieszanka 8,9 i 10 ???? pytam bo moja pani fryzjer przy ostatnich 2-ch farbowaniach zupełnie nie spełnia moich oczekiwań ( włosy maja zbyt ciepły odcien) i może bym jej zasugerowała Twoje rozwiązanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugeruje zmienic fryzjerke skoro nie daje rady,proszenie jej o uzycie farb i technik ktorych nie stosowala dobrze sie nie skonczy. Mysia na swoim blogu dobrze oposuje taka pigmentacje, tyle ze takie umiejetnosci to sztuka i nie kazdy fryzjer jest w stanie czy chocby chce sie sie nauczyc.

      Usuń
  10. Dodawanie do dowolnej maski po myciu miodu oraz maki ziemniaczanej. Hit czy kit wedlug Ciebie? :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawde piekne wlosy ! *_*
    blond-pielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero zaczynam czytać Twojego bloga (aktualnie post o pielęgnacji włosów w chorobie), a już wiem, że znajdę tu masę przydatnych porad. :) Aż miło się czyta. :)
    Pozdrawiam
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci, naprawdę zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podawaj podawaj bo faktycznnie super wygląda. Ja sama w domu farbuje farbą Chantal Color Variete i powiem, że jak na moj talent(ktorego nie ma hehe) to naprawdę polecam tą farbkę! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy wyszły pięknie, a chcielibyśmy jeszcze resztę zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. masz naprawde cudowne wloski, zarowno kolor jak i dlugosc niesamowicie mi sie podoba! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne włosy po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...